OWNER LINKIES HOME +FOLLOW





I Love You, Nurul Ain binti Abdul Ghaffar. :)

Hi, welcome to my blog. This is my online diary . Come here read my post, be my reader be my follower. #sorry bad english.

Thursday 31 May 2012 | 20:39 | 0 comments

Haii semua. Gila lama takk update blog aku nie. Hehe macam2 jadi dalam hidup aku sejak kebelakangan niyy. Yang pasti aku dahcukup bahagia bersama cinta hati aku. Nurul Ain, sayang. Thanks sebab jadi pelengkap hidup bie. Thanks sebab sanggup tunggu bie. Thanks sebab sanggup jalani semua dugaan bersama bie. Thanks sangat2 sayang. Awak terindah dalam hidup saya. Saya tak rela kalau awak pergi jauh dari saya. And saya janji yang saya takkan tinggalkan awak macam dulu lagi. Itu janji saya. Sorry sebab bie just dapat bagi sekuntum bunga rose pada baby untuk Anniversary kita. ^^ Sampai sini dulul luahan hati aku. THANKS.

Older Post

Template Made By Ejat SH . Edit By Your Name . Little Help By HTML Color Code,Imgur & Photoshop