OWNER LINKIES HOME +FOLLOW





I Love You, Nurul Ain binti Abdul Ghaffar. :)

Hi, welcome to my blog. This is my online diary . Come here read my post, be my reader be my follower. #sorry bad english.

Sunday 25 December 2011 | 11:04 | 0 comments

Hello all blogger? How are you all? Its fine? :) Haha. Speaking plak aku ken? Act, aku saje nak test power BI aku yang tak berapa nak terer niy. Haa. Malam niy aku nak cite pasal MYBABYHEART. Hari t2 DIA tidur sebelah aku. Dia tidur nyenyak sangat. Aku bobok dia. Hee. Tapi bukan aku nak citer yang t2. Aku nak citer, mase Dia tengah tidur. Aku pandang Dia. Tatap muka Dia. Sebab aku suka tengok muka Dia. Nanti aku akan rasa tenang sangat! Lagi2 bila Dia senyum. ALAHAIII! Cair abangg dek oii. Hehehe. Korangg nak tau? Dia adalah penyeri hidup aku sekarangg. Dan aku selalu berdoa, agar ianya untuk selamanya bukan hanya sekarangg. Tadi punye kesah plak, tgah hari td aku text Dia. Citer psal kawen. Dah t2 aku tercend 1 text niy kat ibu Dia. Aduhh! bengang dhoe~ SUMPAH TAK TIPU! :( Yang sayangg aku niy gelak ken aku jekk. Huk. Moh jadi lagi. Huhu. Sayangg aku t2 kalau dh gelak, kalah kakak kesayangan Dia. Haa, sampai sini jekk aku story. Malas nak taip lelama. Mata dah sepett jekk niy. Hehe. Dah pukul 3.22 AM aku tak tidur lagi. Tadi dah tidur, membe aku doqq miscall kejut suruh bgun. Teman Dia. Sebab sayangg aku tak dapat teman. Hee. Okeyy? Hehe. Assalamualaikum :D

Older Post | Newer Post

Template Made By Ejat SH . Edit By Your Name . Little Help By HTML Color Code,Imgur & Photoshop